Wednesday 3 August 2011

Anak...

Betul ke orang tua2 cakap klu anak perempuan ikot muka ayahnya sejuk mata memandang & anak lelaki ikot muka maknya???sejauh mana ye maksud yg orang tua2 cakap ye....Aku terpikir juga ade betulnya kata orang2 tau ni....Selalu orang ckp Kata2 orang2 tua ni ade maksud disebaliknya dah ade betulnya...hehhehe
Tapi Aku lak ramai org ckp ikot muka mak smpi berjalan berdua ngan mak pun org tya adik ke???hehhe
So...Sekarang bila aku dah menjadi seorang ibu dan mempunyai seorang puteri yg saling x tumpah fizikalnya seperti suamiku...kening,kuku,jari....dan semuanylah x de sikit pun mcm aku...huahuahu
Tapi Klu Mengikut sains yg aku taulah..dulu belajar kt sekolah Gen sperma lelaki lbh kuat dr gen perempuan so majority anak byk lebih cenderung fizikalnya kepada ayahnya ini kerana jantina baby juga bergantung pada sperma yg dihasilkan oelah suami sama ade X (Perempuan) atau Y (lelaki)
Tapi walau ape pun Anak tetap terhasil dr cantuman Ovari dan Sperma...Maka terhasillah Zuriat Yg bersih
So ape pun Anak tetap Anugerah Terindah yg Allah Berikan pada umatnya amanah Dari Yg Maha Esa yg x dapat dijual beli oleh sesiapa...x kisahlah anak itu bagaimana rupanya Ikot Mak @ Ayahnya...Bersyukurlah dengan kurniaan DariPadanya....
Ape pun aku tetap sayang pada anakku Nur Alya Batrisyiah Binti Muhamad Azmil & Muhamad Azmil Bin Abd Rahman


No comments:

Post a Comment